trög, trögare, trögast...

Har varit lite trögt med bloggandet den sista tiden... men hallå, jag har ju semester! Och vad gör jag då på dagarna? Ingenting i princip. Det är ju så jävla tråkigt väder... har regnat nästan varje dag sedan mamma och dem åkte. Men men... jag går ut och går med hunden och kollar på film med Vicke. Det är vad min första vecka av semestern har bestått av. Måste ju hålla i pengarna också för somliga ska ju åka till London. WOHOO!

Men det kanske blir lite mer "action" den här veckan. Nu har ju Fanny kommit hem, vilket betyder att hon måste komma hit och vara här en kväll eller två xD Och så vill ju min kära gudmor fika med mig också. Hehe. Det är vad jag kallar "action"... nej, men ärligt talat, ibland är det bara skönt att inte göra någonting speciellt så där.

Nu väntar jag på att mormor ska komma hem från badhuset så att jag kan gå och lämna hunden där...sedan ska jag ner till stan och köpa ut flygbiljetterna (bokade dem på internet igår kväll). Ahh, det ska bli så sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Helena

Va KUUUL!!!!!

2008-06-23 @ 11:36:13
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Kerre

Glöm inte att jag kommer hem ikväll!!! =D=D

2008-06-24 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0