bröllopstankar.

image28

Pete Wenz och Ashlee Simpson har ju gått och gift sig!
På Norges nationaldag och allt (17:e Maj)... jag är så himla
nyfiken på bröllopsbilderna! Ashlee är ju så fin i sitt röd/bruna
hår och Pete... ja, han är ju Pete. Hehe. Dem har tydligen sålt
bilderna till People Magazine för några miljoner så snart får man
kanske se dem!

Det ska jag nog också göra när jag gifter mig förresten... sälja
bilderna till någon tidning! Jag är ju iof inte känd men några tusen
kanske någon skulle vilja ge mig för bilder från mitt bröllop?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vet du!! Jag fick vara chef idag!!!! Mellan 17-19!!!! Coolt va????

2008-05-19 @ 20:24:58
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0