dagens händelser...

2:a maj var en händelserik dag.
Vaknade kl 11 ungefär, gick upp och duschade och gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag och min kära lillasyster ner till stan för att spana in vår-marknaden... Det är alltid samma skit som säljs där, varje år...men av någon konstig anledning så måste man alltid gå dit i alla fall! Det är en tradition om man säger så. Och det var ju underbart väder så vi hade ju inte direkt något emot att gå en sväng på stan. Köpte iaf två t-shirts; en med The Beatles och en med Kiss. Läckert värre.

image4


Efter att vi hade fått nog av marknaden så begav vi oss mot turistbyrån för att hämta ut lite biljetter! Hämtade äntligen biljetterna till "Turnén 2008" med bland andra Björn Gustafsson!! 25:e Oktober - detta ser jag verkligen fram emot! Björn är ju för go! Köpte även två biljetter till Elfsborgs matchen imorgon, slipper ju gå själv den här gången. Både Joline och Fanny hänger med. HALLÅ HALLÅ! Elfsborg är här... haha. Fick ett sms av Sophia när vi  var på turistbyrån, hon hade vart och klippt sig och vi vill gärna se resultatet... så vi väntade snällt där utanför tills hon kom dit... passade på att ta lite bilder...

image7 image5
 

Efter vi hade träffat Sophia och snackat en stund (hon var super snygg i håret by the way) så gick jag och Joline vidare. Käkade på Max, kollade i affärer... och sist men inte minst... så kollade vi på när Ola uppträdde. Haha. Jag har ingen bra zoom på min mobil kamera så jag fick springa nästan längst fram för att få en bra bild... det var inte särskilt svårt att ta sig fram... folkmassan var inte så stor! =P Jaja... söt är han i alla fall......

image8


Nej, nu borde jag verkligen sova!
Ska ju ut och rida islandshäst imorgon på morgonen!! <3
Efter det blir det Elfsborgs match. WOOHOO! Krossa HIF! ;)
God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0