dagens!

Oj oj, jag bloggar som aldrig förr ikväll... men jag har ju glömt att nämna dagens viktigaste händelse! VICKE ÄR HEMMA! :D Hon dök upp på jobbet idag. Jag stod i kassan (och märkte som vanligt inte när någon jag känner kommer in i butiken)... så helt plötsligt stod hon bara där. Bredvid kassan! HURRA! Jag blev så glad. Tacklade henne sen när jag var klar med kunderna.

Vi gick till Ica och Vicke hittade den perfekta platsen för gamle Bettan (min cykel). Köpte lördagsgodis! Sedan gick vi en liten bit tillsammans tills våra väger skilldes åt. Vi har kommit fram till att vi måste åka till Norge i sommar - och gå på Hovefestivalen! Panic at the Disco <3

Norge, 24 juni - here we come =)


Kommentarer
Postat av: bella

hoppas du haft en trevlig dag! :)

2008-05-11 @ 00:03:57
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0