desperate housewives! =O

Någon som såg dagens avsnitt? Med tornadon? Det måste ju varit Victor dem menade när dem sa att någons man skulle dö... eller? Jag hoppas verkligen det. Det får bara inte vara Tom! Eller Carlos! Oj oj oj... vilket spännande avsnitt! Man blev ju arg när det var slut för nu måste man ju veta vad som händer här näst! Orka vänta tills nästa vecka... kanske kan ladda ner? Hehe. Nja, vi får väl se....

I övrigt var jag och Robin och träffade pappa idag. Det var ungefär som det brukar vara när vi ses, eller nej, det var faktiskt precis som alltid när vi ses. Vi åker och äter någonstans snackar lite om vad som händer i våra liv (vilket inte är så där värst mycket) sen emellanåt blir det såna där pinsamma tystnader. Jag vet aldrig vad jag ska säga. Det känns som att vi inte har någonting gemensamt....

Sjukt egentligen att man inte ens kan prata med sin egna pappa... men... ja ja... sånt är livet antar jag.

Kommentarer
Postat av: spoiler ;D

Haha suckah ! Carlos blir blind :D !

2008-05-07 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0