fotbolls em!

Har precis kollat på uttagnings grejen till fotbolls EM. Så jävla kul att Wiland blev uttagen =D Anders var ju given. Henke Larsson var en överraskning; han är såååå dryg men det har ju iof inte med saken att göra! Detta blir nog bra. Känns som de gamla goa tiderna nu igen. Ishizaki borde varit med i truppen... men men... han är ju reserv i alla fall. =) Alltid något. Kan knappt bärga mig tills EM börjar - fy fan va kul det ska bli!

Och tydligen ska resten av min familj åka till Frankrike i alla fall... vilket betyder att Kim och Busan får huset för sig själva! Ohlalala! Då blir det röj-fest. Ska bli rätt gött faktiskt! Hehe. Två veckor! =) Vicke har redan anmält sig för att komma och bo med mig och Busan haha... någon mer? Kanske kan öppna hotel verksamhet! VICKE!! Detta kan ju bli våran nya affärsidé! Haha.

Vi säger väl så!

Heja Sverige! =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill bo hos dig :D !

2008-05-15 @ 20:59:26
Postat av: Kerre

Får jag också bo hos dej? jag vill somna till Fannys ljuva stämma.... klockan 4 på morgonen!!!!!!!! :P asg

2008-05-17 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0