God Morgon

Ojoj, här har man inte bloggat på några dagar! Det var som tusan. Var i stallet igår... min lile kompanjon (Joline) följde med mig... och vi båda kollade på när Kerstin hade hopplektion och umgicks lite med hästarna. Trevliga prickar det (eller inte)... innan var jag alltid så tuff men jag måste erkänna att hästar nästan skrämmer mig lite nu. Det blir väl så när man inte har ridit på 4-5 år, då brukade jag ju vara i stallet minst 2 dagar i veckan.

Anyways, det gick alldeles prima för Kerstin igår =D Hon är så duktig så. Jag hade med mig min digital kamera (första gången jag använder den sedan Panic konserten som var i Februari, haha) och filmade när Kerre hoppade. Ska nog lägga upp det på youtube en vacker dag... ska bara redigera lite först så det ser ut som hon hoppar över sju meter hög hinder osv. Hahah. Kul var det att träffa lille Kerre igen, det var ju ett tag sen nu men som sagt... det ska det bli ändring på snart.

Efter lektionen bestämde jag och min käre syster oss för att gå hem. På vägen hem tag jag lite bilder med min kamera för jag vill att den skulle dö (det stod att det inte fanns något batteri kvar) men den dog ju aldrig så det blev en hel del bilder. Det var ganska kul att ta kort och jag bestämde mig för att jag måste ta bilder lite oftare.

Här är några bilder vi tog... ni får ursäkta min syster, hon är lite mongo ibland haha =)


  
  

Kommentarer
Postat av: Kerre

Det var sååååååå roligt att träffa dig och.... kompanjonen igen =D=D yay!!

2008-05-30 @ 15:57:54
Postat av: Kerre

Efter att ha tittat på bilderna på Julle, så blev jag nog lite rädd för henne ... :|

2008-05-30 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0