hmm...

Jag fattar ingenting... nu har jag suttit i två timmar och kollat på Eurovision Song Contest semifinal 1... och det mesta var rent utsagt skitdåligt! Med undantag för Irland och Estland som var riktigt, riktigt pinsamma! Hur man ens kan med att skicka något sånt förstår jag inte alls!

Grekland var helt okej måste jag säga och Norges låt var ju fin också.

I ärlighetens namn gillade jag faktiskt Finland mest! Trodde inte att dem skulle gå vidare men det var roligt att dem gjorde det. =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha dustin the turkey :P Man bara inser ju hur pinsamt ovetande Irland är =P Jag vågade inte ens kolla =S

2008-05-21 @ 11:22:25
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0