kimmers tippar eurovision =O

Snubben från Ryssland skrämmer mig lite... vet inte varför... men han är bara too much! Det känns verkligen som dem försöker alldeles för mycket. Vad vet jag... nu ska jag i alla fall tippa lite....

Dem jag tror kommer komma i topp-5 är:
ingen speciel ordning på detta...

Ukraina
Serbien
Grekland
Island
Ryssland



Dem jag vill ska komma i topp-5:
ingen speciel ordning på detta heller...

Svergie
Frankrike
Island
Armenien
Bosnien


Norge har en fin låt också... men jag vet inte. Jaja... vi får väl se hur många rätt jag lyckas pricka in ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra kväll :)

2008-05-24 @ 23:12:55
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0