ledig dag =D

Idag är jag ledig! Skall strax hoppa upp på gamle Bettan och ta mig till Vicke! Det går ju så snabbt att cykla nu när jag har Ica kort. Ska bli mysigt att hälsa på Vicke lite... vi kanske ska kolla på film. Hon har ju nämligen Förtrollad och den vill jag gärna se!! Höll på att bli tokig igår när hon sa att hon hade den.. den har jag ju velat se enda sen den gick på bio.

Kanske köper med mig lite frukost? Jag har nämligen inte ätit någon och jag ringde precis och väckte Victoria =P Hehe. Då kanske vi kan äta lite frukost tillsammans... men vi får se, det beror ju på om jag hittar nyckeln till mitt cykel lås. Annars kan ju någon komma och sno Bettan och det vill man ju inte!!!

Men nu är det dags att borta håret! Sen sticker jag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0