när solen skiner....

....så syns allt damm alldeles för tydligt! Och det slog mig precis att det är dags för städning så det har jag tänkte att ägna mig åt ett tag framöver nu. Hehe. Men sen så måste jag ut i solen lite grann; ska nog dra ner till stan en sväng och hämta upp min Elfsborgs tröja måste ju göra det innan Söndag =O och det är ju alltid trevligare att komma hem igen när det är rent och fint. =)

Dessutom ska det grillas ikväll =D Smarrigt.

Det påminner mig om att jag inte ätit frukost än... kanske borde fixa det först. =P


några av kims bästa städlåtar:

Kommentarer
Postat av: Helena me gummibena

Ha en underbar helg Kimmy ;)

2008-05-30 @ 20:56:57
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0