Farväl Lasse & Wiland, det var kul så länge det varade...

Så var sista hemmamatchen för säsongen över! Och vilket sätt att avsluta på. 3-0! Alldeles underbart måste jag säga. Detta var även Johan Wiland och Lasse Nilssons sista hemmamatch. Nu försvinner dem båda två. Min bästa Lasse. Och Johan Wiland, Sveriges nummer 1! Fick i alla fall skaka hand med dem efter matchen och hade jag slängt mig neråt så hade jag haft chansen att fånga Lasses tröja som han gav till en lycklig själv... vet han inte vem jag är?

Jag är wannabelasse!

Jag är ordförande i hans fanclub! Den där tröjan borde tillhört mig! Nu var det någon liten skitunge som fick den! Men vad ska man göra? Bättre lycka nästa gång kanske? Nu väntar jag på att fotbollsmåndag ska börja; ett av mina absoluta favorit program måste jag säga.

Det blir inget guld i år! Och Kalmar är bara töntar som säger att det inte finns något att fira än, att det inte är säkert... klart som fan att det är säkert! Även fast Kalmar förlorar sista match och Elfsborg vinner så måste Elfsborg göra 10 mål i sin match för att ta hem serien!

Så Kalmarjävlar, korka upp champagnen och fira enda tills på Söndag!
Det skulle jag gjort.


Men silver är ta mej fan inte fy skam det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0