hej mitt vinterland,

Igår kväll, efter att jag hade pulsat hem i snön från Victoria, så satte jag mig och lyssnade på julmusik! Vilken stämning! Och att sedan sitta och titta ut på de stora snöflingorna som singlade ner från skyn. =D det gjorde mig alldeles varm. Och idag ligger snön som ett vitt täcke över hus och mark. Vackert.

Vi får se om jag lyckas ta mig ner till jobbet i mina stövlar med klack utan att ramla och slå halvt ihjäl mig. Söndagar är ju den kortaste dagaen så man får passa på att ha på mig högklackat då, så orkar man gå omkring i dem hela dagen. Fast jag kan ju iof ha på mig ett par andra skor när jag går och byta när jag kommer till jobbet. Ja, så får det nog bli, man vill ju inte slå ihjäl sig en vacker dag som den här.

Hoppas det kalla och snön håller i sig enda tills jul! Då skulle jag bli riktigt lycklig. Nästa helg får jag äntligen julpynta - då ska jag även baka lussekatter - kanske även pepparkakor? Ååh, det ska bli så mysigt.

Ska faktiskt köpa julgran också! I plast... men ändå! Ingen jul utan julgran! Och på Europris säljer dem granar för 129 kr!

Kommentarer
Postat av: Fanny

VI SKA HA JULMYS I DIN LÄGENHET :D?!

2008-11-24 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0