ibland går det villt till... ;)

Får väl passa på att berätta historien om den krossade rutan i balkong dörren också!

Som sagt så hade jag bjudit hem mina jobbarkompisar på lite förfest/väldigt sen inflyttningsfest i Lördags innan vi skulle ut och äta + dansa! Det blev en hel del vin, lite cider och öl. Det var flams och trams. Jag hade tänt 43 värmeljus så det blev jävligt varmt... öppnade dörren och då passade Anna och Evis på att gå ut och röka. Sen efter ett tag stängde vi dörren igen, då hade Anna lämnat halva sin cigg där ute, hon skulle ta den sen när vi gick till taxin...

...det var bara det att taxin kom så jävla snabbt så det blev lite halvt kaos! Evis och Susanne var redan på väg ner när Anna skulle gå ut och hämta cigaretten... hon frågade hur man öppnade balkong dörren (eftersom jag inte har något normalt handtag) och jag sa att det bara var att trycka.

Bara det att hon tryckte på rutan.

Som kanske inte var den starkast direkt (men det kunde ju inte  hon veta)... så hon tryckte och körde handen rakt igenom glaset som hamnade på balkongen. Hon bad om ursäkt 5 miljoner gånger under kvällen men ärligt talat så var jag bara glad att hon klarade sig utan att skära upp händer och armar! Det hade varit hemskt!


Det är så det kan gå när man har firmafest antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0