mission accomplished!

Nu har jag julpyntat och städat klar i hela lägenheten! Och det är så mysigt att jag blir alldeles tårögd. Skulle gärna visa er bilder men det tar 500 år för min dator att ladda upp bilder till bloggen just nu och det orkar jag inte sitta och vänta på för tillfället... men jag lovar att visa senare. Detta ska ju trots allt stå kvar i en månad nu. =D

Min julgran är väldigt glamorös! Jag har planterat om hyacinter alldeles själv (brukar annars inte ha särskilt gröna fingrar!) men det blev riktigt bra. Julgardiner, ljusstakar... ja, allt är på plats och det är en väldans julstämning här nu.

Om ett litet tag ska jag börja laga mat också... mexikanskt julbord hade jag tänkt mig... dvs tacos ;)  Vad annars?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Va kul! E jättenyfiken... Hinner du inte lägga ut bilder idag kommer jag förbi imorron... Kramis =)

2008-11-28 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0