mycket katy perry idag!

Jo vars, men jag har blivit lite smått förälskad i henne, hennes stil och hennes musik. Läste någonstans att hon år 2001 släppte ett kristet album under namnet 'Katy Hudson' (som är hennes riktiga namn). Intressant. Undrar just om det går att ladda ner? Hade varit coolt att höra och jämföra med det hon gör nu... lär ju vara en stor skillnad. Jag menar... 'I kissed a girl and I liked it' låter väl inte allt för kristet!? ;)

Hur som helst så har jag en ny fönsterruta på balkongen nu! Och när jag säger EN ny ruta så menar jag än... han bytte bara ut den ena även fast båda två var sönder (varav den ena var sönder redan när jag flyttade in och jag hade väntat på att han ska komma och fixa)... men men... det är inte lika kallt nu som det var innan!

Var hemma hos mammsen, Julle och gänget medans han bytte ut rutan. Chillade lite. Fick mat! =D Annars har det inte hänt något väldigt speciellt idag...

...imorgon däremot fyller min moster 50 bast!


Då jävlar blir det party! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0