pure. satis. faction || lights. camera. action.

Det är officiellt nu... Britney Spears nya album kommer bli det bästa någonsin! DAMN GIRL! Har precis laddat ner en av låtarna som har läckt ut på internet... ja, jag vet, olagligt gjort av mig... men vadådå? Jag kommer ändå köpa minst två kopior av 'Circus' när den släpps!

Kill The Lights heter låten! Och den är GRYM!
Så sjukt bra att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv!

Brittan, när du åker ut på turné... glöm för guds skull inte Sverige!
Jag ska stå längst fram och sjunga, hoppa och skrika tills jag spyr!
Eller inte... för det låter ju inte så värst fräscht... men ni förstår vad jag menar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0