snö?

Det har varit betylidgt kallare i lägenheten i natt... och det kanske beror på att det har snöat i natt? Fick en smärre chock när ja för sisådär en kvart sedan gick upp och kollade ut. Snö? Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Inte än på ett tag i alla fall men det ser rättså mysigt ut måste jag säga.

Ett vääääldigt tunnt lager som säkert kommer vara helt borta innan lunch men ändå!

Nu blir mitt stora problem vilka skor jag ska ha på mig utan att frysa ihjäl om fötterna! Som tur är så har jag ju inte särskilt långt att gå. Men jag borde gå om 25 minuter så göra sig iordning låter som en god idé.

10 och en halv timma på jobbet idag!

God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0