städa, städa, varje fredag, och så varje jul. det tycker jag är kul...?

Har precis käkat lite leftovers från igår... tacos, vad annars? Om man blir vad man äter så kommer jag troligtvis att förvandlas till en taco snart! Men men.. nu är det dags att återgå till städningen! Tror bestämt att badrummet skall bli mitt nästa projekt. Här ska skuras!

Har redan varit redig nog att bädda sängen, städa garderoben (där jag bara slängt in en massa skit som jag inte orkat vika/lägga in fint). Nu blev det så mycket plats där inne att jag till och med fick plats med jul sakerna jag köpte igår! Och det är bra för dem ska ju inte upp riktigt än. Nej, nu kan jag inte sitta här och sitta. Dags att fortsätta, vi hörs senare!


Vart kommer damm ifrån egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0