Amatör 2008

Här sitter jag och kollar på Amatör 2008! Oj, förlåt jag menar visst Idol 2008. Men seriöst. Kvalitén i år är ju inte tipp-topp måste jag säga. Har inte följt Idol helt för jag har kollat Top Model men igår... när Top Model var slut så tänkte jag att det var dags att spana in Idol istället. Och igår var det killarnas kväll och jag måste säga att det inte var en enda snubbe som verkligen imponerade på mig.

Vad är det för jävla pack dem har valt ut? Tråkmånsar, hela bunten!

Nu har jag inte sett tjejerna speciellt mycket men jag hopppas verkligen att dem är bättre annars kommer det här spektaklet förlora en tittare i höst. Inte för att dem bryr sig men va fan... vissa av dem här människorna kan ju inte ens sjunga!

Kan ju också passa på att berätta att min dator har pajat!

Jo, visst har den det! Min kära gamle vän Gullan är döende. Min trotjänare. Just nu har jag fått lov att låna mammas bärbara dator och på den funkar internet bättre än aldrig förr. Vilket osökt får mig att tänka på att jag kanske borde köpa en ny dator! No matter how much I'm going to miss Gullan liksom (ja, jo, jag har en tendens att döpa alla prylar jag äger och har).

Vi får väl se vad som händer. Ska fortsätta kolla på Idol nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0