I <3 London

Jag skojar inte när jag säger att jag tänker på London varje dag. Det är utan tvekan den mest underbara stad jag någonsin varit i! Och jag tänker varje dag på hur härligt det var, vilken go stämning det var, hur förvånansvärt lätt det var att hitta, hur fint det var, den underbara brittiskan, affärerna och självklart finns träffen + konserten med Panic at the Disco i tankarna också! 7-9 juli kan vara några av de bästa dagarna i mitt liv.

 
Jag och Joline äter frukost på Starbucks <3

 
The Astoria (där vi kollade på konserten) & Joline tillsammans med en buss!


Och så självklart... Kims bästa London låt:

Kommentarer
Postat av: Fanny

Morr! :D

Jag ska verkligen försöka få ihop pengar till februarilovet :O Herregud vad kul vi skulle ha :D!

Pussssssssssssss<3

2008-10-09 @ 13:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0