inte mycket ork över till bloggen.

Så är det faktiskt... jag orkar inte riktigt blogga eller rättare sagt: jag har ingen inspiration för att sätta mig ner och skriva en massa blogg inlägg om ingenting för tillfället. Men det kommer nog tillbaka snart... men bara så ni vet så kan det gå lite trögt för tillfället.

Jag, Joline och Victoria var i alla fall på Folkan igår kväll och kollade på Björn Gustavsson (Özz Nüjen, Soran Ismael och Måns Möller också)... Turnén 2008 med andra ord! Och det var hur bra som helst. Alla var jätteroliga och jag skrattade i princip hela tiden. Speciellt i slutet, Björns sista lilla berättelse om hur det gick till på hans skidsemester... haha. Jag hade ont i magen av skratt. Han är ju verkligen hur söt som helst dessutom! Det var Soran också. Allt och alla var väldigt bra! Vi var ute och åt på restaurang och grejer innan showen också! Inte så dumt måste jag säga... men jag luktar nog fortfarande vitlök... inte lika bra kanske.

Dags att hoppa in i duschen nu, sedan ge sig ut i stormen och ner till jobbet! Hoppas inga kunder vågar sig ut idag så att vi kan vara själva i butiken... kanske jag och Cissi kan lyckas gillra en fälla då? Vi försökte igår men det gick inte som beräknat.

I eftermiddag (efter jobbet) åker jag hem till mamma och gänget och kollar på Elfsborg - Blåvitt! Nu när Kalmar jävlarna vann igår känns det ju som att pressen är mer på Elfsborg. Känns inte bra. Men men... jag är fortfarande säker på SM guld.

See you later alligators!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

vaarrrrrrr duuuu dääääärrr???? ååå nästa gång kan väll jag få följa med ;) ååå va roligt det måste ha varit!!!!! KIIM :D

2008-10-26 @ 12:08:36
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0