Jag lever förresten...

...har inte orkat blogga på några dagar nu. Har varit så trött. det har varit jättelugnt i butiken den här veckan... vilken jävla (ursäkta ordvalet) konstrast mot helgen som var då det var totalt kaos! Nu har vi liksom tid att vända alla skor åt rätt håll och sopa på golvet. Helt sjukt. Vet inte riktigt vad man blir tröttast av? Att gå runt och inte ha något att göra eller att springa runt som en tok för att man har en miljon grejer man måste hinna med...?

Det skall bli en lugn kväll för mig med lite tv tittande och chips + dip! Ska bli så skönt att bara slappa men det allra bästa av allt är att jag är ledig imorgon och kan sova precis hur länge jag vill! =D Yessss!

Efter min sovmorgon ska jag gå ner till stan och fixa lite grejer som behöver fixas ;) Sedan ska jag antagligen hem till min kära vän Vicke som fyller 21... om jag är välkommen dvs! Hade tänkt följa med henne på basket vare sig hon vill eller inte. Det är ju så bra för när hon jobbar får Kimmers sitta på VIP läktaren! Status.

Nu ska jag blanda min dip och slå mig när framför tv:n.
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

puh!!! jag som började bli lite orolig!!! :P

2008-10-16 @ 20:30:25
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0