kära människor som handlar skor, vad fan tänker ni med?!

Har förövrigt (det kanske inte märks) haft en för jävla jobbig dag på jobbet. De första två timmarna var det hyfsat lugnt... sen gick jag på lunch och när jag kom tillbaka en halvtimme senare så var det kaos i butiken! Folk överallt, skor överallt, både Susanne och Jenny stod i kassan. Jag tog över Susanne's kassa och då gick hon och åt... då blev det ännu mer kaos. Vi hade kö genom halva butiken och folk kom fram och frågade om hjälp och blev sura för att det inte fanns någon på golvet som kunde hjälpa till.

Så går det när man inte "behöver" ringa in extra personal!

Susanne har sagt hela veckan att vi behövde vara mer än tre i helgen. Har någon lyssnat? Nepp. Vi har slitit som djur och det är synd att jag inte tog kort på alla skor på golvet för jag tror inte att någon (som inte har jobbat hos oss) fattar vilka jävla (ursäkta mig) berg av skor det blir runt provbänkarna. Det är jättekul att vi säljer och att det går bra så sätt... men hade vi bara sluppit städa hela tiden så hade vi nog sålt ännu mer!

Folk har allvarliga problem.

Hur svårt kan det vara att städa upp efter sig? Och varför i hela fridens namn tar man med sig tio par skor till en provbänk för att prova? Varför? Man kan väl börja med två eller tre, sen hänger man tillbaka dem och hämtar andra. Men neeej då, på hos oss hämtar man tio par och sen låter man allt ligga kvar på golvet.

Jag blir så trött.
Var alldeles gråtfärdig när jag gick hem.

Tur i allafall att jag har Susanne. Vi peppar varandra i dessa svåra tider!
Och imorgon kommer våran bästa Cissi och hjälper oss! <3

Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Men ni stackare....ring mig nästa gång det krisar!!!! Saknar er ju:(

2008-10-11 @ 19:49:55
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Fanny

MORR! JAG KAN JOBBA :D!

2008-10-12 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0