kära sveriges befolkning,

Vem i helvete är det som fortsätter rösta på den där pajasen LARS?! hah?! Kan ni säga mig det?! Han tar ju inte någonting seriöst! Ett rikspucko är vad han är! Va fan håller han på med? Gör han narr av hela tävlingen? Det verkar ju nästan så. Ärligt talat så tar han (som Laila sa) upp en plats som någon annan hade förtjänat mycket, mycket mer. Jag är så glad, SÅ JÄVLA GLAD att någon i juryn äntligen sa till honom att han är en jävla pajas som förstör hela tävlingen!

Ni får ursäkta mig... men jag blir fly förbannad bara jag ser honom!

Ikväll tror jag att Anna och Sepideh hänger löst... och förhoppningsvis Lars också. Sepideh har ju legat illa till länge nu och hon var sådär idag... det var Anna också. Visst, hon kan sjunga som fan men det börjar bli lite tråkigt nu? Men ärligt talat... svenska folket... Lars måste ut! Anna och Sepideh förtjänar i alla fall en chans till!

Jag kommer bli deprimerad om jag kommer tvingas se pajasen nästa vecka också!!

Kommentarer
Postat av: Vicke

BRAAA KIMM... eller är det vim som skriver..??? hehehe

jävla lars.... inte baradålig.. helt jävla kasss.. uuuuuuuutttttttttt...

2008-10-31 @ 22:34:58
URL: http://bitterswee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0