Första natten...

...gick väldigt bra! Har sovit hur gott som helst. Om jag nu får ta över den här lägenheten efter December så hoppas jag att sängen ingår i priset! Haha. Dubbelsäng och grejer, kan vräka ut mig hur mycket som helst.

Jag var för övrigt väldigt seg med att packa upp mina grejer igår. Har några påsar kvar och alla kläder ligger förtillfället på golvet. Hann byta ut några tavlor igår... så nu har jag mycket fina konsertbilder på Panic at the Disco på väggarna =D Mycket fint.

När jag fått i ordning allt ska jag ta lite bilder och visa.

Nu är det dags att få ordning på mig själv sen ska jag knalla ner till jobbet och där fortsätter våran omflyttning! Haha. Jag flyttar hela veckan, både hemma och på jobbet... men men... så kan det gå!


Kommentarer
Postat av: Helena

Helloooo Kimmers!!!

2008-09-04 @ 08:13:28
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0