God Morgon

Här sitter jag och knaprar i mig lite fil och flingor! Jag är helt otroligt trött idag och det är inte särskilt bra med tanke på att jag ska jobba hela dagen. 9-19! Fast två timmar går ju egentligen bort... första timmen har vi "bara" frukostmöte och så har man ju en timmes lunch också. Voila! Endast åtta timmar att jobba!  Känner mig inte särskilt taggad.

Men jag jobbar bara idag sedan är jag ledig tre dagar igen.

Igår var Kerstin här... för första gången i lägenheten! Vi kollade på Robin Hood på TV... eller ja, först kollade vi faktiskt på Svenska cup finalen mellan Kalmar och IFK. Det gick ju hela vägen till straffar och tillslut lyckades IFK vinna... men det var bara igår jag hejade på dem. Nu bryr jag mig inte längre. Jag och Kerre hade i alla fall jättemysigt med chips och popcorn.

Och nu borde jag väl göra mig i ordning för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0