hej hej hej, väldigt mycket hej

Det har varit lite trögt med bloggandet nu det sista för min del... har väl egentligen ingen direkt förklaring till varför. har väl inte kännt mig inspirerad helt enkelt. Och så var jag ju sjuk i veckan också, det skrev jag kanske om senast? Jag vet inte men nu mår jag i alla fall bättre.

Och jag har haft full rulle i helgen! Bakat två pajer, haft massa besök! Inget överdrivet intressant som har hänt förutom att jag, Cissi och Victoria har konstaterat att jag bor i Guds hus... och eftersom jag bor högst upp så skulle man ju kunna säga att jag är Gud? Inga orena tankar här inte. Det går vi inte med på.

Mitt bredband är ju som sagt lite segt så igår kväll begav jag mig hem till Vicke för att ladda ner lite grejer som jag försökt ladda ner under veckan. Nya avsnittet på One Tree Hill till exempel. Det tredje avsnittet på säsong sex! Oj oj oj säger jag bara! Jag tror jag grät konstant hela avsnittet (vicke är mitt vittne... hon fick hämta papper till mig). Visst hatar man när karaktärer man verkligen gillar dör? Usch. Gillade inte den här personen alls från början men han/hon/den/det har växt jättemycket och bläää, man blir så deprimerad.

...men men... life goes on antar jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0