hejhopp tomtesnopp!

Alldeles snart ska jag åka och storhandla... håller på att skriva en lista på saker jag ska köpa! Och ni ska veta att jag verkligen har planer på att STORHANDLA. Ska fixa så gott om saker att jag inte behöver handla mer på tre år! Minst! Nej, men jag ska ändå slå på ganska stort hade jag tänkt. Så jag har mat resten av veckan! Och så att jag har alla ingredienser som behövs på Lördag... för då är det ju kanelbullens dag (om jag inte har fattat det här helt felt) och gissa vem som hade tänkt försöka sig på att baka kanelbullar för första gången helt själv?! Haha. Ska bli intressant.

Idag kommer även min gudmoder Cladden på besök för att ge mig några gudliga visdoms ord! Så ska får lov att införskaffa något smarrigt vi kan fika på också. Det ska vi nog kunna ordna.

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning! Vänta på att mammsen ringer... för hon är självklart så underbar att hon ställer upp och kör mig nu när jag ska storhandla! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0