Ikea!

Jag är minsan inte världens snabbaste när det gäller att packa upp saker från IKEA. Eller ja, det har jag i alla fall inte varit idag! Det har tagit mig kanske två timmar att packa upp allt och jag köpte inte så värst mycket. Men det är väldigt jobbigt att byta ut dem ramarna man hade på väggen mot nya svarta... VÄLDIGT JOBBIGT! Så jobbigt att man måste luta sig tillbaka i soffan efter varje ram och ta en liten paus.. glo lite på TV. Sedan fortsätta med nästa ram.

Det var i alla fall väldigt trevligt på IKEA =D

Mormor hade med sig en massa kuponger så att vi skulle få gratis frukost! Och det var riktigt smarrigt. Synd att det inte är lite närmare annars hade man ju kunnat skaffat massa kuponger och gå och äta god frukost varje dag ;)

Jag köpte:

Bestick - mycket söta!
Knivar
Äggkoppar
Fyra ramar (till mina vackra konsert bilder)
Värmeljus (ett måste nu när hösten är här)
Plåster

Känns som det var något mer... men jag har glömt. Ville ha ett par kuddar också men det färgen jag ville ha var självklart slut!
Photobucket Image HostingPhotobucket Image Hosting
Besticken jag köpte... och kudden jag ville ha! (bilderna är från ikea.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0