life goes on ;]

Efter en helg med 24 lååånga timmar på jobbet så lägger vi på ytterligare 9 och en halv idag och ser glada ut! Jag är så trött att det finns inte men jag sitter här ändå och har party med lite frukost och självklart till Britney Spears nya singel: Womanizer! Önskar att vi hade den på jobbet, då hade jag kunnat dansa fram mellan hyllorna...

men det gör jag ju faktiskt ändå ibland.

Som förra måndagen när jag, Cissi och Vicke skötte saker och ting i butiken. Då drog jag på mig ett par gummistövlar i storlek 46 och jazzade loss! Det blev ett sånt skönt groove med stövlarna på.

Nej, nu måste jag göra mig klar, annars blir jag sen!


ps. life goes on, även fast kalmar vann över elfsborg igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0