Massaker i Finsk skola!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3373325.ab

Jag fattar verkligen inte vart världen är på väg. Det var mindre än ett år sedan som en annan skola i Finland blev massakerad av nån jävla idiot utan hjärna. För ärligt talat vad tänker man när man planerar en sån här sak? Vad tänker man när man går in på en skola och skjuter ihjäl en massa människor.

Jag förstår inte. Jag förstår verkligen inte.
Det gör mig så ledsen och det gör mig så arg!

Minst tre personer ska ha avlidit och en tio tal är skadade och på sjukhus. Och gärningsmannen har så klart skjutit sig själv, fega jävel! Det är precis vad dem är... allihopa som gör något sånt här. Så jävla fega. Går in, skjuter ihjäl några människor, tar livet av någons syster, bror, dotter eller son, och sedan skjuter dem ihjäl sig själva!

Det finns ju ingen mening med det här.
Åååh, jag fattar verkligen ingenting. Jävla idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0