Och sist... men absolut inte minst. <3



Idag är det precis ett år sedan min farfar dog.

Jag fattar verkligen inte att det redan har gått
ett år. Det är helt sjukt. Känns som det var för
nån månad sen bara som Robin kom in på mitt
rum med gråten i halsen... han hade precis pratat
med pappa. =( Jag visste inte vad jag skulle tro.

Och jag tror att jag fortfarande inte vet vad jag ska tro.

Min farfar finns inte mer.

Kan inte ens förklara hur sjukt det känns.

Kommer aldrig mer få höra hans underbara skratt,
eller garva åt hans goa skämt. Så jävla sjukt.

Jag saknar dig farfar. Tänker på dig ofta.
Jag ångrar att jag inte följde med upp till
Leksand förra sommaren. <33


den här låten passar perfekt. nästan skrämmande perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0