Packat och klart?

Då var det mesta packat och klart som jag ska ha med mig till lägenheten! Känns ju ganska onödigt att ta med sig rubbet när det först och främst bara gäller fyra månader. Datorn är väl det enda (skulle jag tro) som jag har kvar att packa men den får nog stå kvar ett tag. Väntar på att Robin ska komma hem från skolan... behöver ju en stark karl som kan bära saker åt mig!

Och eftersom han fick 100 kr av mig igår (kom in på jobbet och skulle ha pengar till sushi) så tycker jag gott att han kan hjälpa till lite... så slipper han betala tillbaka ;D


Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till med flyttandet;)

2008-09-02 @ 17:29:37
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0