Rekomenderas starkt!


Måste också passa på att rekomendera en CD skiva så här mitt i allt!
Nämligen Lady GaGa's album - The Fame!


Photobucket


Sitter och lyssnar på det just nu och det är verkligen hur bra som helst!
Det var som jag och Victoria pratade om här om dagen... det finns verklien
inte en enda dålig/tråkig låt på den här skivan! Ett riktigt härligt pop album!

Svårt att välja favoritlåtar... men just nu lyssnar jag nog mest på Love Games,
Paparazzi, Money Honey och Poker Face. Men jag skojar verkligen inte när jag
säger att varenda låt är hur bra som helst! Eller hur Victoria?! Och inte nog med
att hon gör bra musik så har hon en grym stil också, skitsnygg är hon!


Är extremt nyfiken på den låten Lady GaGa ska ha skrivit till Britney Spears
som ska vara med på Brittans nya album!! Kan ju inte bli annat än bra! =D

Så jag rekomenderar verkligen den här skivan starkt!
Mer glad pop musik åt folket!

Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Hello Kimmers! Läget?

2008-10-01 @ 21:04:35
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Vicke

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå den är ju så jävla brrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Blir man på bättre humör eller.. nee den maxar ju humöret verkjligen.. man kan inte stå still... heheheheheheeh

2008-10-01 @ 21:20:45
URL: http://bitterswee.blogg.se/
Postat av: Fanny

HEJ KIM! :D

Vi måste umgås :O!

Vad gör du i helgen?!

Ring mig :)<3

2008-10-02 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0