so are the days of our lives...

Jaha, vad ska man skriva om en dag som den här? Jag vet helt enkelt inte. Känner mig lite halvt död. Av någon konstig anledning så kunde jag inte somna förens efter 4 nån gång och så vaknade jag kl 9, kunde inte somna om, så det var bara att stiga upp. Kollade lite på TV. Hur länge har Våra Bästa År hållt på egentligen? Det måste vara det sämsta programmet i historien och ändå är det ganska underhållande att titta på. Det är knappt man kan hålla sig från skratt.

Alla som man trodde hade dött hade egentligen bara blivit förda till en ö någonstans av den elaka snubben för där ville han, en gång för alla förinta alla hans fiender! Så han har en lite dosa och trycker han på en knapp på den så blir det ett vulkan utbrott som förstår hela ön!! Ah, det är nästan så jag måste sitta och vänta på att nästa avsnitt börjar.

Borde gå och ta hand om mitt disk-berg först! Ska införskaffa klätterutrustning först så att jag garanterat kommer upp till toppen av berget.

Fint väder är det också så jag borde även gå ut en sväng... men vi får se vad som händer helt enkelt. Vi får se. Just nu orkar jag knappt tänka. Kanske går jag och lägger mig igen? Haha.

Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Hallåj Kimmers! Undrar just om du jobbar idag......? Kanske ska ta mig en tur ner till Skopunkten...

2008-09-26 @ 11:04:27
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0