Storhandlingen gick som beräknat!

Mycket tack vare min handlings konsult Joline, som hela tiden hade koll på min lista, bockade av allt vi hade tagit, vägde frukt och grönsaker, scannade in saker! Väldigt duktigt! Som belöning fick hon en vaniljbulle! =D Och hon har även blivit inbjuden till mig på Lördag på kanelbullens dag... hon ville nämligen också baka kanelbullar! Så det här ska bli väldigt mysigt måste jag säga. Mamma, Julle och Busan hjälpte mig att bära upp alla varor... Busan hjälpte inte till så mycket iof... hon ville mest åt den grillade kycklingen jag köpte!

Nu sitter jag och väntar på Cladden och lyssnar på lite musik!

Det spöregnar ute men jag tycker det är ganska mysigt! Funderar på att tända lite ljus för det är redan ganska mörkt här inne!

Kommentarer
Postat av: Lenital

jag bara älskar att baka!!!men bullar... det går inte! bli alltid äckligt!!fast det är enda gången jag följer ett recept till punkt och pricka...gillar att experimentera.. men d åjag absolut inte kan baka kanelbullar så försöker jag verkligen..men suck.. det går inte.. önskar dej bättre baklycka=) trevlig kväll// Lenita

2008-09-30 @ 19:19:07
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0