Utmanad!

Blivit utmanad! Alltid lika trevligt måste jag säga! xD
Det är (som alltid) min kära vän Helena som utmanar mig!

Fem saker i min frys:

GB Gräddglass ... sån där med vanilj och jordgubbssylt, ni vet? 1 liters paket! (kims bästa glass)
Ett paket med glassbåtar
En Ben & Jerry's (strawberry cheesecake)
Spenat
Is

Fem saker i min garderob

Kläder
Underkläder
En mixer
Tre paraplyn
Och ett tvättställ

Fem saker i min bil

Jag har ingen bil och inget körkort
men hade jag haft det så hade jag haft detta i min bil:


CD skivor (måste ju ha lite dunka-dunka, you know)
En fönsterskrapa
Min lyckoapa (vid namn Lasse 'Offerapan' Nilsson)
Första hjälpen kit (så jag kan leka ambulans)
Doftgran!


Fem saker i min handväska

Plånbok
Mobil
Paraply
Min jacka (för tillfället) ...... (ja, min 'handväska' är ganska stor)
Två broshyrer om Boxer och ComHem


Jag orkar inte utmana någon just nu... för allt skrivande om glass (ja, det är i princip det enda jag har i min frys) har gjort mig väldigt sugen på glass. Naturlish!  Så nu ska jag gå och käka glass och kolla på Sex and the City! =D Mysigt.

Imorgon bär det av till IKEA med mammsen, mormor och Julle. =)

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: lovar jag ska ;)

2008-09-10 @ 07:42:41
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0