blåkulla here i come!

I år är det den första påskaftonen för mig som jag firar alldeles själv men lika glad för det är jag men gladast är nog räven. Bryr mig ärligt talat inte så mycket om påsken... det är väl ingen stor grej så där. Jag ska värma upp lite mat som jag fick med mig hem från mamma igår och kolla på Robinson. Det är mina planer för ikväll... kanske en film också? Vi får se om jag slår på såpass stort. Det roligaste med påsken är ju påskägg, fyllda med godis men något sådant har jag banne mig inte fått i år.

En något underlig dag på jobbet idag. Tiden gick så himla sakta och jag hade en dålig känsla hela dagen. Men men... så kan det vara ibland, livet kan ju inte alltid vara på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0