dagens roligaste...

Hade en kund som talade Engelska idag och det tillhör inte ovanligheten, det kommer i någon varje dag som är sugen på lite skor och som man måste förklara saker och ting för på Engelska. Skillnaden idag var att Engelska var den här personens modersmål. Hörde direkt att han var Amerikan och när jag sedan fick ta en titt på hans legitimation (han skulle betala med kort) så såg jag minsan att mina misstankar stämde.


Los Angeles, California, stod det på hans ID!


Min första tanke var: Vad i helvete gör du i Borås, männska? Min andra tanke var: Ta med mig hem, snälla?


Jag tror inte jag gjorde bort mig alldeles för mycket med min Engelska. (; Hoppas inte det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0