det här är inget skämt

Det är 1:a April. Mitt normala internet är tillbaka, löneförhöjning idag, solen skiner, jag är hur trött som helst men va fan, lite får man lida. Eller hur? Känns så himla gött att internet går på normal speed igen, det har jag verkligen saknat, egentligen hinner jag inte blogga nu för ja måste göra mig iordning i håret innan jag sticker iväg till jobbet.

Men weeehooo! Dags att fira idag! Förhoppningsvis (om det inte blir för mycket att göra) får jag sluta tidigare idag, då blir det party! Ett glas tropisk bravo juice!

I'm out.


Kommentarer
Postat av: Britney Spears fanblogg

hehe ja visst ser hon annorlunda ut?börjar känna mig gammal..minns det som igår typ.,när jag såg den videon haha.

2009-04-01 @ 14:39:37
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0