jag har faktiskt bara två ben.

Joline lurade ut mig i skogen idag. Det var ju det där med att motionera. Det gick bra dem första två veckorna men motivationen börjar dala igen. Olyckligtvis. Jag antar att jag alltid kommer se ut så här. Gick i alla fall en promenad med Joline och Benjamin. Benjamin (som för övrigt är en häst som Joline red på) och jag höll inte riktigt samma tempo, fick halv-springa för att hänga med.

Inte så snällt av käraste Benjamin att inte tänka på att jag faktiskt bara har två ben. Han har fyra. Dessutom har han hästkrafter, det har inte jag.



benjamin är sötnosen i blått täcke. bilden har jag stulit från jolines blogg.

Kommentarer
Postat av: Morsan

oooohhh Benjamin...... Me like! Ja minsann var du lite röd om kinderna när ni kom tillbaka från "promenaden"... =) Kramis

2009-04-09 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0