...

Såååå....... det må hända att Elfsborg inte krossade IFK igår. Kanske var det istället IFK som krossade Elfsborg? Kanske blev jag så jävla förbannad när det blev 4-0 att jag svor åt datorn och stängde av skiten? Det är en sak när dem förlorar, jag brukar komma över det väldigt lätt (ni vet, efter som det inte händer så ofta)... men att förlora mot IFK Göteborg... med 4-0. No comments.




PS. alla som heter kerstin får inte kommentera det här inlägget. jag vet redan vad du har att säga...

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Nu förstår jag inte vad du menar... Eller jo, kanske :P

2009-08-31 @ 19:31:48
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0