if you're not really here, the stars don't even matter



är det bara jag som mår extremt dåligt när jag läser om all jävla skit som
händer i världen? alla mord, folk som dör, unga människor. jag får nästan
svårt att andas när jag tänker på det för mycket..... vilket jag har gjort ikväll.
drabbas av lite akut dödsångest igen. ska försöka komma på andra tankar
innan det är dags att gå och lägga sig. annars blir det svårt att sova. det gör
nästan ont i magen. om jag kunde stänga av min hjärna en liten stund... ---


det hade varit bra.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tror att alla känner som du!!! <3 De e läskigt att sånt händer hela tiden!!! Ps. Om du inte kan sova så får du komma till mig... Min arm finns alltid här, o jag e din "slasktratt", "Då" och alltid!!!!!! Kram

2009-08-10 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0