min mamma är för söt hon

bjöd idag min mamma på mat och fotboll! :) en tidig födelsedags present då hon fyller år på söndag. och jag måste bara passa på att säga till alla som tänker köpa något till henne... det kommer bli svårt som fan för er att överträffa min present! vilken match!!! elfsborg vann igen mot braga! den här gången med 2-0. keene var kung, bajrami var kung, alla var kung, men mest keene! publiken var underbar (så borde det låta varje hemma match, tack) och mamma var i sitt esse - kamera i högsta hugg.

dessutom satt vi på andra raden dvs nästan på plan ;) precis bredvid elfsborgs avbytar bänk... så lite tvättbrädor fick vi minsann se up-close när det var dags att byta om till match tröjan ;) läckert värre. sittplats är inte så fy skam i alla fall. verkligen inte när man sitter på rad två. klockrent! nästa gång blir det dock rad ett :D


grattis i förskott mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Morsan

=) TACK KIM! Världens bästa födelsedagspresent! Fasen va kul de va... Imorron ska jag skicka alla bilder till dig! ;) Tack världens bästa Kim!!!! Hänkar på fotboll när som helst<3

Puss

2009-08-06 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0