wassup?

Så fort du ser denna lista är du utmanad. ;)


Vad är klockan nu när du börjar?
21:50

Vad heter du? Arne Weise Kim...

Stjärntecken? Skorpion

Vart bor du? Borås

Har du egen dator? Ja, två... men bara en fungerande.

Intressen? Musik, musik, vänner, äsch... jag har inget liv.

Favoritband/artist? Panic! At The Disco, Paramore, Fall Out Boy, The Brobecks, Set Your Goals... jag kan hålla på läääänge.

Favoritlåt: Just nu? 'Ignorance' - Paramore

Hur många är online på din msn? 17st

Vem är din 5:e online? Lisa

Har du några olästa mejl på hotmail?  Ohja, en massa obesvarade beundrar mail, hinner inte läsa alla. Sorry.

Beskriv ditt hår? Lika rött som en Felix tomat ketchup flaska... typ

Vart skulle du bo om du fick välja? Just nu känner jag att jag vill på i Los Angeles! London hade inte heller varit fel...

Vad har du på dig just nu? Inget. Ramones t-shirt och jeans leggings

Vad har du gjort idag? Jobbat, handlat, lagat mat, kollat TV... nice.

Hur mår du just nu? SÅ JÄVLA BRA

Vilken är din favorit dryck? ........................... no comments.

Vilket är ditt favorit teve program? The Simpsons och Family Guy på vardagskvällar har blivit en klassiker! Men annars gillar jag verkligen Ghost Whisperer, One tree hill, Gilmore Girls och Gossip Girl

Vem är din förebild? Din mamma

Vad är bäst med dig? Att jag är så jävla rolig!! HAHAHAHAHA.

Hatar du någon just nu? Nej nej, jag hatar inte, det är fult.

Saknar du någon just nu? Jag saknar Kerstin&Fanný!

Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?  Helst av allt skulle jag vilja gifta mig med mig själv för jävelberg va snygg jag är!! Men okej, måste jag välja en kändis så fåt jag lov att säga Brendon Urie. Och om jag skulle gifta mig med en kvinnlig kändis skulle det vara ryan ross Katy Perry!

Hur lång är du? 168 ½ ... tror jag.

Är du nöjd me dig själv? Vissa dagar är jag det, andra inte.

Vad är du bra på?  Jag är bra på lite av varje!  

Vad är klockan nu? 22:00

Vad har du ätit idag? FIl & flingor till frukost, risifrutti och ett äpple till lunch, egen gjord thai-wok till middag!

Har du lätt för o somna? Det beror på...

Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? MOAHHAHAHA ibland...
 
Vad stör du dig på? För mycket... antar jag.

Är du osynlig? JAJAMÄN, för er är jag ju det just nu.........  

- Checkpoint. Ta nu något svalkande att dricka, pusta ut lite och fortsätt med att läsa sedan när du har hämtat andan. Fy fan, får nog gå i pension efter detta quiz.

Äter du? Inte förtillfället.

Ät en banan! I helvete heller!

Donken eller BK? McDonalds, sorry Fanny ahahah

Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? Been there, done that!

Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?  Helst inte.

Skulle du tänka dig kunna dejta nån i blink-182? ABSOLUT!
 
Städat eller stökigt? Mittemellan?

Gillar du anonyma bevakare? Jomenvisst, stalkers är alltid kul

Vågar du rapa högt inför andra? Nej, jag är rädd för detta :(

Skriver du mer än 2 utropstecken?  Hej :)

Vad är klockan nudå? 22:04... jag är seg som fan

Vad ska du göra sen? Sova sova sova sova sova 

Är du inne på msn nu? Ja

Har du anorexia? HA HA HA nej

Hur ofta sitter du vid datorn? They call me datanörd

Cola eller redbull? Dum fråga

Vem står dig närmast, mamma eller pappa?  Mamma

Natt eller dagmänniska? I like 'em both.

Är du vampyr?  Don't you know who I am? My name is Carlisle Cullen, how dare you question this? GRRR 

Är du transa? I wish!

Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? Bakåt...

Vill du ha barn någon gång? Vet ej

Är du beroende av nånting? Nej............................................ O_O

Vad vill du bli när du blir stor? Större

Är du rädd för att dö? Inte så värst just nu... det går i perioder dock.

Vad är klockan nu när du är klar? 22:07

Kommentarer
Postat av: AG - everyone loves an underdog

haha. kvinnlig kändis som du vill gifta dig med: ryan ross. jag drömde att jag var med i the beachelor och att brendon var killen och att jag vann han i slutet. det var nothing but an önskedröm.

2009-08-21 @ 22:58:49
URL: http://ssaturday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0