granen är klädd




Lite dålig kvalitet på bilden med tanke på att jag tagit den med min 'underbara' mobil men så ser det ut. Blev genast mycket mysigare här inne och julstämningen är på topp för första gången i år måste jag säga! Det enda som fattas på den här bilden är alla julklappar... ni vet vart ni ska skicka dem, right? ;)

En annan rolig fakta är att jag nyss kollade mitt konto... 905 kr har jag kvar. Lönen kommer den 23:e och jag har inte köpt klart julklapparna än. Hahah. Det hela hjälps ju inte när jag köpte en julklapp till mig själv för 300 kr igår. Oops. Dags att öppna sparkontot kanske? Jag vill helst inte men va fan... jag får väl fylla på det kontot när jag får lönen sen.

Jag som annars hatar snö är faktiskt oerhört glad över att marken är vi och att det faktiskt verkar som vi får en vit jul för första gången på... typ fem år! Det har nog bidragit en hel del till julstämningen faktiskt. Den Finska julgudtjänsten i Söndags hjälpte nog till en del också.

Bara en vecka kvar!! :)

Kommentarer
Postat av: Cladden

Min julklapp kommer inte att få passera din julgran utan lämnas över direkt "on Christmas Eve"! ;o)

2009-12-17 @ 11:26:31
Postat av: DIN SON

OJJ!!! Fixar du våra glupska magar imorgon?? hahah nej vi delar såklart!!!!!!!



Elementärt min käre far, naturligtvis får man smaka om man haver varit snäller!!

2009-12-17 @ 20:26:10
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0