nu blir det fredagsmys

Sitter i soffan, har laddat med coca cola och popcorn - nu blir det Idol. Finns inte så mycket annat att kolla på. De tre som är kvar är väl helt okej men som jag känner kommer ingen av dem att bli min "idol" när det här är slut ändå. Men va fan, kolla kan man ju ändå. Det är juryns val av låtar och sånt är alltid spännande - speciellt när dem ska sjunga låten som ska vara som en "utmaning" för idolerna. Har hört rykten om att Westlife ska vara med också? Dem har man ju inte sett på ett bra tag och inte har jag hört den nya låten heller så detta ska bli trevligt minsann!

...och Westlife får mig osökt att tänka på det året då jag hade klätt ut mig till Westlife på nyårsafton (inte en av Westlifearna, hela Westlife). Linköping. Bocken. Många roliga minnen det där. Jag höll ett långt tal om... jag vet inte ens vad... men det var roligt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0