alla käkar tacos i borås

Vet ni vad som är det bästa med att bo själv och göra tacos till kvällsmat?

Det blir så mycket över att man kan äta det till frukost dagen där på! Och det är just vad jag har tänkt att göra nu men med tanke på vad klockan är så blir det faktiskt lite som lunch också. Det är nästan alltid lite godare dagen där på! =D


Inflyttningsfest ikväll =D

Jag känner mig laddad. Det är tur att jag inte har någon balkongdörr (eller balkong överhuvudtaget) för jag vet ju hur det kan gå när mina arbetskamrater är på plats! Kul ska det bli i alla fall, vi ska kolla på Melodifestivalen och dricka vin. Har förvarnat mina grannar. När vi är samlade kan det bli rättså högljutt. Haha.


Nu ska jag gå fixa Kims bästa frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0