can you feel the love tonight?

Är det bara jag som tycker det här är helt ofattbart?! Elton John... förlåt mig, SIR Elton John kommer till Borås i sommar och ska spela på Borås Arena. Jag fick en smärre chock när mamma berättade detta för mig igår. Det här är stort, riktigt stort. MEN (som tony irving skulle sagt)...

...självklart kan inte alla Boråsare vara glada för en sådan här grej utan som en sann trångsynt, snål och negativ Boråsare så är inte detta alls något bra... då Elton John är en "avdankad artist som haft sin storhets tid". Visst, det kanske iof är sant men hallå?! Tänk på allt han har gjort, tänk på hans storhets tid, alla hans hits - klart han kommer bränna av en massa av sina hits när han spelar på Arenan!

Det här är en världsartist vi snackar om! Och han ska uppträda i Borås!! Jag tycker det är helt galet (på ett mycket bra sätt) och jag tänker banne mig försöka få biljetter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0